Exterminate!

Idag har jag förstått att det är barn som är framtiden. Delvis på grund av borgasvinens alliansens seger - att vara någon rik medelklasskarls hemmafru, det är grejer det; vi kunde ha det så fint med vårdnadsbidrag till mig och en polsk piga till honom så han slipper diska efter sig! Delvis på grund av saker som jag skulle vilja ha men inte rimligtvis kan komma undan med att köpa:


aww dalek

http://www.themindrobber.co.uk/buy-dalek-toys-dvd.html


En liten Dalek med fjärrkontroll! "and the controller itself is Dalek-styled complete with sucker-like arial!" Sucker-like arial! Se upp, flugjävlar, min dalek kommer att äta er levande!

"You must obey! You must obey! You will be exterminated!"


Vem skulle inte vilja höra trampet av små Dalekfötter? Den människan har inget hjärta. (När min kompis Jenna fyllde år fick hon en Dalektårta av sin flickvän, förresten. Jag tycker det är det ultimata beviset på kärlek.)




Jag måste läsa Att fånga nätet nu, samtidigt som de pratar om klass på Lantz i P3. Och min tvätt är snart klar nere i anarkitvättstugan.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag må vara ute, efter, eller bara helt off season men vad är en Dalek?

Postat av: Åsa

Du är bara inte nördig nog! Daleks finns i "Doctor Who", de är en märklig ras som har slagits mot the Doctor och hans planet i alla tider och de är väldigt, väldigt coola. ;) Eller nåt.

2006-09-19 @ 23:09:28
URL: http://girlafraid.blogg.se
Postat av: Frida

aha...hmm...dovtor Who? jaja nörd eller unte det blir säkert bra... :)

2006-09-20 @ 07:03:22
URL: http://fejs.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback