jag är väl inte bitter!

* Fler människor röstade på Sverigedemokraterna än på Feministiskt Initiativ. Heja Sverige. Verkligen.

* Landskrona ger Sverigedemokraterna 21% i kommunalvalet. För i helvete, Skåne! Skämmes ta mig fan!


* Spännande också att ingen drar de uppenbara slutsatserna att Folkpartiet har tappat till just Sverigedemokratena i år. De blev väl besvikna efter förra valets löften om hårdare tag mot de förhatliga utlänningarna kan jag tro.


* Nästa val måste ju Kd tappa åtminstone 4% på grund av massdöd bland väljarna, eller hur? Ingen under 80 kan väl mena att de är kristdemokrater på allvar? Eller hur?


* Det är ju ganska sorgligt att Wille Crawfoord tror sig göra moderaterna en tjänst genom att plonka på sin gitarr och bekänna sig till deras parti. Kidsen kommer säkert strömma till MUF nu när sunktrubaduren himself har godkänt högern. Alla vet väl att Wille har en uppsjö fans. Någonstans. Säkert fler än fyra. Minst.


* Ofrivillig komik när Anders Björck (som nuförtiden mest smäller raketer och klappar sitt fina residens här i stan) uttalar sig om röstandet: det är ju inte hela världen om folk inte röstar. Klart han inte tycker. Soffliggarna är oftast inte moderater. Bush tycker också att det är härligt att underklassen i USA inte orkar upp från tevesoffan för att mobilisera bort honom från tronen. Härligt att ingen påpekar detta i studion. De har verkligen hittat eliten i landet, jag känner mig priviligerad som får lyssna till denna visdom.


* Nejmen jag ser verkligen fram emot denna nya mandatperiod nu. Det ska bli underbart att se sektsnubbarna och livmodersbiologisterna i äckel-Kd samsas med liberaler och ärkekapitalister och inte att förglömma, de som vandrat från sossarna till "nya" Moderaterna i tron att den högt vördade skattesänkningen ska ge dem mer än fem kronor extra i månaden.


Kommentarer
Postat av: Evve

Hej min vän! Inga ciggisar i världen hjälpte den totala förnedringen som försigick igår...En oc annan snus hjälpte mig dock att försöka hålla modet uppe ända tills de började prata om att tillsätta Maude Olofsson som utrikesminister!! Giv mig styrka! HAr gon nånsin varit utanför kohagen hemma i västerbotten?? Det här kan bli en spännande tid i våra liv, när vi ska vara arbetslösa utan A-kassa och leva på kärlek och vatten! Puss på dig!

2006-09-18 @ 08:56:38
Postat av: Håkan Liljeberg

Om någon person kommer på en lista utan att ha begärt det så är det troligtvis någon som har velat driva med honom och inte sverigedemokraterna. De har inget intresse av en person som inte håller med dem. SD lyssnar till vanligt folk och de skall vi vara glada över.

Håkan

Håkan Liljeberg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback