Män (och kvinnor) som hatar kvinnor

Fy fan vad äckligt. Det börjar med förbud mot det ena, sedan blir det Nicaragua av det andra. Tro mig. Sen har vi EU-direktiv om en sådär femton år och Storbritannien och Norden kan liksom inte ensamma stå emot de tokkristna lobbyisterna. Kd kissar på sig av lycka.

Någon som är förvånad över att nämnda och nu förbjudna tillvägagångssätt ofta bedöms vara det säkraste för kvinnan i det läget? Nej. Varför skulle det vara viktigt? Vem bryr sig om hon skadas för livet eller blir infertil? Har man en gång valt att DÖDA måste man stå sitt kast. All respekt till det ofödda barnet, skit i horan som valt att inte föda det, sätt ut henne på torget och stena henne också, det tycker jag är det minsta vi kan göra för att predika vår RESPEKT för livet. Berätta för henne vilket as hon (det är naturligtvis hennes fel, även om beslutet är medicinskt vi måste TA ANSVAR för det vi gör, ty gud ska döma oss, särskilt kvinnan ska dömas) är som valt en så hemsk form av abort. Låna gärna den förre påvens fina och respektfulla uttalande om att de kvinnor på Balkan som våldtogs av soldater och valde att göra abort inte skulle få någon förlåtelse från högre instans. Det är ett jävla daltande med MÖRDARE i vår kultur.

Och hela tiden när USA diskuterar abort ser jag Margret Atwoods Gilead framför mig, där det stora argumentet mot säkra aborter är det härligt självrättfärdiga LET THEM BLEED.


Kvinnohatet, jag blir helt matt.  


Kommentarer
Postat av: Mig

Fint, men men...

Jaja. Hej då.

Jag är Mig!

Postat av: Tina

Helt otroligt - OTROLIGT vad man kan vara korkad! Jag är också MATT, så MATT att jag inte ens orkar förvåna mig - EGENTLIGEN! Så otroligt sorgligt...

PS: Ur reklamen på stan; "Många säger att de är trötta på jämställdhet - hur kan man vara trött på något som inte finns!?"

2007-04-19 @ 15:29:10
URL: http://dvf.blogg.se
Postat av: Boutdoro

Hi, cool site. What CMS is it?

2008-01-08 @ 20:43:25
URL: http://boutdoro.blogspot.com
Postat av: Tarej Ibrazan Rein Filth



Lyckliga Horan

__________________

Lyckliga Horan

du finns inte mer

du har fördrivits

från våra kvarter.



På torskens lekplatser

är snuten och trålar.



Det ska fan

dra in några stålar,

när alla kunder

drivs bort med batongen!



Tystnat har skrattet,

ej längre ser man

den vaggande gången!



Snuten och Fryshuset

sprider sin kyla.

Ibland betongen

hörs vargarna yla.



Lugna Gatan

har tagit över.

Det ska fan

dra in någon klöver!



Lyckliga horan

du som var så skön

när får vi åter

höra ditt stö ö ööön...



[Melodi:Lyckliga Gatan]

2011-01-07 @ 21:50:32
URL: http://www.mutualist.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback