tillbaka i civilisationens ljus och glädje! (Nu med länkar!)

* Idag handlar Vågen i P1 om Lars Norén - och dubbelföreställningen Natten är dagens mor / Kaos är granne med gud på Stadsteatern. (Som jag ska se på lördag!) Klockan 14, tror jag, men herregud det finns ju podarkiv för oss som måste lämna huset under dagarna.

* Rolig vad-ska-jag-läsa-om-jag-gillar...-sajt: Gnooks!. Provade en sökning och fick ett par författare jag aldrig hört om. Lovande, indeed.

* Annars är Little Britain roligast just nu. Youtuba killarna, vettja! De gjorde Rock Profiles innan LB, och deras parodi på ABBA är sjukt rolig, i synnerhet den svenska accenten haha. Älskar också David Walliams som Graham Coxon från Blur. "And then all the instruments started talking about me behind my back..." Jag känner för övrigt att Carol, den karismatiska bankkvinnan/resesäljaren kommer att få influera mitt yrkesliv i framtiden. "Computer says no."

Kommentarer
Postat av: Tina

Såg premiären av Natten är dagens... - den var fruktansvärt bra! Och Katarina var fullkomligt lysande! Klappa från mig på lördag - hahha! :-D

Postat av: Åsa

Tina: Det tror jag alldeles säkert att hon är! Ska klappa högst av alla. ;)

2007-01-08 @ 13:57:17
URL: http://girlafraid.blogg.se
Postat av: Frida

:O Finns det författar du aldrig har hört talas om?? Coolt...
När blir det gathering?

2007-01-08 @ 20:44:22
Postat av: Åsa

Frida: Massor, dessbättre! Och gathering tycker jag det får bli snarast. Kanske med vin? Man kan aldrig få nog av vin.

2007-01-08 @ 21:06:38
URL: http://girlafraid.blogg.se
Postat av: Frida

Va+ skulle ajg dricka vin??? JAG!?...Ja, det låter fantastiskt....Okej då, lite vin kan nog rinna ner.

2007-01-10 @ 18:09:22
Postat av: Advanced Games

Merci for all the wonderful writings

2010-01-08 @ 12:25:09
URL: http://advanced-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback