nej jag är inte bitter ingen är väl gladare än jag

Joråsåatt en annan ska ju jobba nattskift hela midsommarhelgen.

Vad gör man då för att roa sig undrar ni kanske? Tja, man laddar upp med böcker man eventuellt hinner läsa under lugnare perioder (We Need to Talk About Kevin samt Albert Camus Myten om Sisyfos den sistnämnda iofs aningens tung klockan fyra på morgonen och lär bytas ut mot något fräscht nummer av Hemmets Journal eller Hänt Extra o tempora o mores eller något), blir lättirriterad, gnäller, varnar söta popgossar som är lediga hela jävla helgen för de lösaktiga Järvsökvinnorna (äsch, det är bara en popgosse jag varnar, de andra får väl göra vad de vill), gnäller lite mer, planerar hetsätning av sill under dagtid innan skiftet och överväger att utforska ICAs utbud av litteratur/musikmagasin innan jag går på. (Haha, jag vet, de har bara elva Du Brud och fyrtio Ungar, Ungar, Ungar men en flicka måste väl få ha sina drömmar?)

Nu ska jag läsa lite mer om Kevin i hopp om att det ger ett snabbt avslut på de senaste dagarnas PMS. Vem vill vara ens det minsta skendräktig efter en sån bok, liksom?

(Hej fulblogg vad jag saknat dig.)


Och ni får väl ha det så jävla trevligt med era tillkämpade små Pripps Blå-stunder i helgen då. Hoppas det regnar och att värdparet börjar gräla om sitt samliv. Det kan ni ha.


Kommentarer
Postat av: stina

HMPF! lösaktiga järvsökvinnor!? eller... jaja. okejrå. :)
jag ska till ljusdal på fest jag. fast just nu vill jag ju mest typ...öh...banga.

Postat av: yommine

säg till om du vill låna några böcker, eller kanske en bunt frågekort från litteratur-tp! då kanske vi kan fylla hela tårtan nästa gång.

2007-06-22 @ 11:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback