Smärttoppen:människor som LIDER mest i dagens Sverige, hela listan!

1. (ny)  Män som blir illa behandlade av elaka feminister som tar de bästa leksakerna i sandlådan och vägrar låta pojkar fronta feministrörelsen. Stackars, stackars de här männen. Ibland får de inte ens medlidande från söta flickor utan blir hånade vilket måste kännas OERHÖRT TRAUMATISKT ety som Fin Pojke med Bra Värderingar (typ "jag är liksom helt emot våldtäkt", "lika lön vore ju bra", "vi borde inte vara så fast i våra könsroller fast själv vill jag ju liksom att tjejer ska vara slätrakade, sminkade och välartade men det är ju baaaaara jag personligen och kan inte ha något med MIN könsroll att göra") förväntar man sig ju att bli överfallen av Fina Amelie från Montmartre-tjejer som liksom har händerna i luften och skriker "JAAAA, vi älskar dig, du är så underbar vi vill ha massor av sex med dig!!!". Precis som jag förväntar mig att hela jävla Afrika ska hylla mig för att jag tycker att exploateringen och förtrycket av den kontinenten är moraliskt förkastlig och att hela västvärlden har en kollektiv skuld. Om en man i Gambia tyckte jag snackade skit och kunde ta mina privilegierade akademikeråsikter och köra upp i min vita röv skulle jag naturligtvis börja fundera kring ifall de inte gått för långt nu, de där gnälliga negrerna. Det är väl självklart. Ingen är emot förtryck av något slag om de inte tjänar personligen på det. Varför kan inte förtryckta grupper vara kåta, glada och tacksamma?   


2.  (4) Alla andra vanliga hederliga män som känner sig UTPEKADE och PÅHOPPADE av håriga ROKS-FEMENISTER som inte fått stock på länge. Alltid denna skuldattack mot VANLIGA HEDERLIGA MÄN. Här hånas mannen. Skriv på ett uppror mot feminismen idag!  


3 & 4 pga stort lidande  (igår, idag, i morgon)  Konservativa medlemmar i Svenska kyrkan. Screw you, Jesus, du kan inte ha mått en bråkdel så dåligt på korset som de förtvivlade stackars karlarna (och deras fruar om de får prata själva jag vet inte) som behöver tolerera först KVINNOR, sedan FLATOR. Här snackar vi smärta. Uppföljaren till Passion of the Christ borde med all logik handla om kvinnoprästmotståndare, Åke Green och dylika as. Ety de är de nya martyrerna, de enda som VÄRNAR KRISTENDOMENS KÄRNA (= hatbudskapet samt kampen mot det vidriga moderna samhället). Som en man uttrycker sig - han har redan lämnat "antikrist:s (det är tydligen en styggelse i guds ögon att behärska grammatik) svenska kyrka" och tänker tvångsbefria resten av sin släkt också. Bra där. Valfrihet, schmalfrihet, som amerikanen skulle säga. Tänk ändå liksom, att de ska behöva lida så svårt bara för att några OKRISTNA kommunistradikaler på höga poster tycker att de kan gå med på att ge de däringa snuskpellarna en urvattnad form av välsignelse om de nu nödvändigtvis ska idka homosex! Visst är det hemskt?! Undrar hur de ställer sig till judeäktenskap och negeräktenskap? Men just det, förlåt, jag glömmer så lätt att homosexualitet är en relativt ny POPULÄR POLITISK STRÖMNING. Dessutom plågas konservativa kristna också svårt av tanken på HOTET FRÅN ISLAM och för varje fegt, okristet, Gudsfientligt politiskt korrekt ställningstagande svenska kyrkan gör får TERRORISTMUSLIMERNA mer makt. Eller något ditåt. Jag brukar följa den här debatten genom att läsa kommentarer i Helle Kleins blogg, hon retar uppenbarligen skiten ur väldigt många, vilket gör henne till en kvinna i min smak.


5.  (1) Linda Skugge. Born to suffer.


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är för mig vad Helle Klein är för dig! Helt klart!
Go Åsa!
Jag satt precis och funderade på när du skulle ta upp homovigseldebatten (kan man säga så??)och beslutet som följde. :)
Nästa fredag är det vin.

Postat av: Anna

Nu sitter jag här och vet inte om ska tycka illa om dig p.g.a. avundsjuka för att du uttryker dig så bra, eller bara gilla. Sluta. Aldrig. Blogga.

2007-03-21 @ 18:57:18
URL: http://tatortstimotej.blogsome.com/
Postat av: karin

jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag

2007-03-21 @ 22:53:44
URL: http://opac.wordpress.com
Postat av: åsiktstorped-micke

word!

2007-03-22 @ 15:37:23
URL: http://www.asiktstorped.se
Postat av: Johanna

Fan.. det är 1 timme & 21 minuter past my bedtime och jag förbannar min dåliga bloggdisciplin. för att jag har en massa gamla inlägg att ta igen och för varje oläst inlägg som tvångsmässigt måste (helst hög)läsas minskar chanserna att vara en trevlig och mentalt närvarande psykologkandidat på min praktik imorrn. Ge mig mitt liv alternativt köttbergets arbetsmoral, nu! Nåväl, underbart att se att du är lika knivskarp som vanligt. Kan inte annat än älska det.

2007-03-22 @ 22:21:03
Postat av: Scarlett Johansson

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2008-01-16 @ 10:40:44
URL: http://scarlett-johansson-1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback