mitt hjärtas skri i världen...

Ångest är min arvedel och fikonen är slut två sidor in i inledningsdelen. Hur ska det här gå?

Har sett ett avsnitt av årets julkalender nu på morgonen, en gammal fin tradition i mina kretsar. Den var inte så bra väl? Å andra sidan krävs det nog nuförtiden att jag ska känna till själva historien - typ Pelle Svanslös - om jag ska tycka att kalendern har något värde. Radions kalender verkar lite roligare - jag är helt för att tomten och Lucia har flyttat till långt bort för att vara bittra ihop och dessutom blir allt lite bättre av en ond drottning någonstans i bakgrunden.

Evve, idag sänder finaste kärringkanalen P1 ett program för såna som vi -
Föräldrarna som handlar om att inte vilja ha barn och andra människors aggressiva reaktioner på detta. I'll be there.

Kommentarer
Postat av: Evve

Ooooooo! Vilken tid???

2006-12-04 @ 11:43:20
Postat av: Evve

Missade det, men halleluja webradion!!

2006-12-04 @ 11:48:17
Postat av: Åsa

Evve: Webbradion är min vän i tillvaron. (Man kan tex lyssna på På Minuten medan man skriver sin uppsatsdisposition...)

Visst var Kajsa Ehrnst sympatisk?! Jag blev lite glad av att höra henne.

Postat av: Hanna

Howdy!
Ångest igen?? Ja, varför inte? Finns det nån anledning att sluta? Jag joinar dig till 100%!!
Måste erkänna att jag inte har sett årets julkalender. Känner att det med säkerhet kommer bli en besvikelse, jamenar VAD kan slå Sune???
Peter Haber som Sunes pappa röjer fett!!! :)

Hade ju en liten fråga också... är du på G för att bygga pepparkakshus i helgen?

Puss och krams!

2006-12-04 @ 20:33:11
Postat av: Christine

surfade in här via Fridas blogg. 1000 tack för tipset om radiogrejen.. / Christine i Säffle som också alltid alltid får argumentera för sin antibarnåsikt.

2006-12-04 @ 20:49:54
URL: http://christineo.blogg.se
Postat av: Åsa

Hanna: Jaaa, julbaka! Är väldigt mycket på.

Christine: Ja, det var ett bra program som tål att spridas runt! :)

2006-12-04 @ 21:08:50
URL: http://girlafraid.blogg.se
Postat av: Ragnarselina

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2008-09-15 @ 12:12:56
URL: http://ragnarselina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback