"I suppose I'm larger than life"

bette davis
"I don't care what I look like as long as I look like my character." Åh,
Bette Davis! ♥ All About Eve är en av mina favoritfilmer och SVT ska visa Whatever Happened to Baby Jane på tisdag + ett K-special på fredag. Min kärleksrelation med SVT blir bara starkare och starkare. Att de dessutom visade reprisen av K-special om Staffan Göthe på bästa bakfylletid idag är ju nästan lite för snällt, jag börjar ana oråd. Att få dricka brunch-kaffe och lyssna på Göthes teaterestetik herregud det är ju fantastiskt! Är det här lugnet före stormen? Blir det nysatsningar på dokusåpor till våren? Ska Kobra läggas ned? Har Agneta Sjödin fått fast anställning och en egen talkshow? Ska Släng dig i brunnen få en revival?

(Bild: AllPosters)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ojojoj, somnade du hos E eller drog du dig hem?
Trevligt i går iaf. ;) (obs, semikolon)

2006-11-26 @ 13:29:28
Postat av: Åsa

Åkte taxi; vissa av oss hade ju sagt att det var pyjamastvång men sedan åkte dessa vissa hem och då gjorde jag det också. :) (Observera mitt felanvända (?) semikolon också.)

Postat av: Frida

Ja, jo...men när jag kom hem hade jag pyamas... ;P

2006-11-26 @ 23:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback