Dating Persona

Mature. Responsible. Aristocratic. Excuse me. The Priss.

Free Online Dating
Read My Result
Take the Test

Det är väl lite si och så med det aristokratiska, måste jag säga. I övrigt stämmer nog det här testet aningen mer än jag vill erkänna såhär på offentlig plats. Men förslaget att dejta någon av dejtingtypen MANCHILD låter väl inte sådär överdrivet upphetsande. Ser framför mig ett berg av obetalda räkningar, tevespel och kulinariska måltider bestående av Panpizza och öl. Var är mina välsorterade pappershögar, lagade middagar och teaterbiljetter? Excuse me?

Tycker att de har avrundat det fint också: A supportive relationship is what you're really after. Whether you know it or not, you need something steady & long-term. And soothing.

Jag ska nu citera min vän Sophia: "You seem tough, but deep down you're such a pink, fluffy, cuddly marshmallow!"

(Om ni skvallrar skär jag halsen av er.)

Vad blev ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Read My ResultTake the Test

2007-01-23 @ 00:21:28
Postat av: Anonym

The Sonnet
Deliberate Gentle Love Dreamer (DGLDf)

Romantic, hopeful, and composed. You are the Sonnet. Get it? Composed?

Sonnets want Love and have high ideals about it. They're conscientious people, caring & careful. You yourself have deep convictions, and you devote a lot of thought to romance and what it should be. This will frighten away most potential mates, but that's okay, because you're very choosy with your affections anyway. You'd absolutely refuse to date someone dumber than you, for instance.

Your exact opposite:
Genghis Khunt

Random Brutal Sex Master
Lovers who share your idealized perspective, or who are at least willing to totally throw themselves into a relationship, will be very, very happy with you. And you with them. You're already selfless and compassionate, and with the right partner, there's no doubt you can be sensual, even adventurously so.

You probably have lots of female friends, and they have a special soft spot for you. Babies do, too, at the tippy-top of their baby skulls.


ALWAYS AVOID: The 5-Night Stand, The False Messiah, The Hornivore, The Last Man on Earth

CONSIDER: The Loverboy

Link: The 32-Type Dating Test by OkCupid - Free Online Dating.

2007-01-23 @ 00:27:08
Postat av: Åsa

Syster: Jag vet att det är du som anonymspammar...

2007-01-23 @ 00:29:02
URL: http://girlafraid.blogg.se
Postat av: Johan

Hm, som kille blev jag boy next door, som tjej blev jag windowshopper (jag svarade exakt lika på båda)! Det var rätt så stora skillnader mellan dem, tyckte i alla fall jag. Kan väl säga att Boy next door stämmer in bättre på mig än windowshopper. Men om jag hade varit tjej (dvs fötts och levt som tjej) så hade nog windowshopper kunnat stämma. Fan att jag blev född som kille! Windowshopper verkar ha större framgång hos killarna (det heteronormativa testet sa inget om tjejer trots att jag sa att jag var bi!) än vad boy next door verkar ha hos tjejerna. Vilket tyvärr verkar stämma med verkligheten... Det är ju nästan tillräckligt för att man skulle vilja byta kön bara därför!!:)

Och Åsa, det räknade jag ut för länge sen (det där som Sophia sa), men jag är rädd om min hals så jag lovar att inte skvallra:)

2007-01-23 @ 02:36:47
Postat av: Anna

Jag fick "The Battleaxe - Deliberate Brutal Love Master." Eh... Okej... Jsg vet inte om det stämmer helt och hållet.

2007-01-23 @ 04:33:37
URL: http://anna.onomatopoetry.com
Postat av: Ika

Lustigt nog blev även jag The Priss. Fast okej, jag är ju själv medveten om att "you need something steady & long-term" faktiskt stämmer in. Ja tack! Fast liksom... where to find it?

2007-01-23 @ 10:31:22
URL: http://www.bloggen.fi/cassiopeia
Postat av: Åsa

Johan: Nej, testet var inte så bra på det icke-heteronormativa. Fast jag tycker nog fortfarande att den stora bristen var förslaget att jag ska dejta the Manchild. Haha.

Anna: Ha! Det var hon som skulle bli en fin divorcee, eller hur? Man måste nästan tycka om elakheten.

Ika: Mmm, det är just det. Nu tror ju inte jag att just the Manchild är svaret heller: http://www.okcupid.com/personality?type=RBLD&g=1&o=1

2007-01-23 @ 10:39:08
URL: http://girlafraid.blogg.se
Postat av: Anna

Jo, det känns ju kul när man vart gift i hela två veckor. Har en blogg till nu! (se länk) På svenska, zomg, hur ska detta gå?

2007-01-24 @ 06:29:39
URL: http://tatortstimotej.blogsome.com/
Postat av: Johanna

Battleaxe var det ja.. allt detta smicker; högdragen, dominerande och brutal. Kalle blev förstås "The gentleman" som skulle "avoid the battleaxe at all fucking costs". Man får väl glädja sig åt sitt öde som fine divorcee.

2007-01-25 @ 23:30:28
Postat av: Åsa

Anna: jag ska ändra din bloggaddress! Svenska is the shit. :)

Johanna: Det är ju tur att du inte är bitter i alla fall.

2007-01-25 @ 23:32:23
URL: http://girlafraid.blogg.se
Postat av: Tarjeimona

good job please keep on the good work

2009-02-17 @ 09:57:29
URL: http://tarjeimona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback