sex AND pöbel OR misantrop NOT sexblogg

Mest sökta termer just nu på bloggportalen.se :
 
sexblogg*; gruppsex, sex; sexblogg; stringtrosor; skatteåterbäring; linda rosing; ebba von sydow (*)


Några av de mest populära sökfrågorna för att komma till min blogg:

enorma penis; kåta fruntimmer; våldsporr; svenska flickor knullar

Alltså jag tvivlar ibland (rätt ofta) på om jag vill vara med i er värld. Er värld, ni som sätter er vid datorn och tänker "hmm, idag är jag lite kåt. Jag tror jag söker på ordet "gruppsex" på bloggsök.se så kanske jag får lite utlopp för mitt patologiska intresse för andra människors könsorgan i mysig samkväm och kanske, kanske om jag har tur finns det en blogg precis för mig. Jag tänker mig att den handlar om gruppsex. Mmm, gruppsex. En sexblogg.
Okända svenskar skriver om sitt sexliv. Satan, vad härligt!"


Som bibliotekarienörd vill jag ju gärna se söksträngarna också ety jag är dessvärre övertygad om att de här orden dels används enskilt men också gärna kombineras i all oändlighet då de på ett tydligt sätt illusterar den genomsnittlige internetanvändarens intressesfär. Knulla, konsumera och läsa om kändisar. sexblogg AND sex OR gruppsex kanske? stringtrosor + ebba von sydow? (Årets färg är kycklinggult, girls. Superfräscht till brännan! Men tänk på att inte matcha med den uttjatade kilklacken! Kilklack på Beach 2007 är en klar Diss!) sex OR gruppsex AND sexblogg NOT stringtrosor? Möjligheterna är oändliga.


Åååh, det här patetiskt konstruerade intresset för sex, kommersialiseringen av att knulla som predikar läran att alla människor behöver sexspecial i alla tidningar, trehundra olika tidningar om sex riktade mot män, trehundra olika tidningar om andra saker riktade mot kvinnor som männen ska ha sex med (tjejtidningar handlar ju om hur du får en man att vilja ha dig genom att ligga med honom på rätt sätt, herrtidningar handlar om hur man får tjejer att vilja ligga med en på rätt sätt, gud förbjude att de handlade om hur man ligger med tjejer så att de tycker om det och vill fortsätta vi tjejer är ju ändå frigida Real Dolls och gud skapade sex för att mannen skulle ha något att göra), sexexperter, sexprogram, "Så stönar du på rätt sätt" i Cosmopolitan (så att din karl inte lämnar dig för någon som vet hur man gör sexljud för att mannen ska känna sig riktigt härlig), tips och råd om hur man blir sexuellt attraktiv (om du trodde att det räckte med att motparten är kåt och/eller tycker om dig trodde du fel, din naiva gamla proggare), Snygg Naken, sextips i varenda kvällstidning, "Hur hett är ditt sommarsex, var med i vår enkät", "Så är svenskarna otrogna", "Kändisarna vi vill ha sex med - hela listan" osv osv. Det är detta som ger oss sån här uppmuntrande statistik. Och folk köper söndagsbilagorna och läser sextipsen och tänker "ja, jävlar, jag ska skriva in och berätta om hur jag är otrogen, ja DET måste jag göra". Jävla pöbel, vilken VAGEL ni är i mitt öga.


För övrigt smygbloggar jag från jobbet om sex, det känns... lite sådär.

--
(*) Notera TRUNKERINGEN, OMG!


Kommentarer
Postat av: Ika

Sen kan man ju också fråga sig
vad som rör sig i huvudet på killar i stil med den "krille" som kontaktade mig på msn i helgen. han presenterade sig, bad om ursäkt - jag undrade varför, han motiverade det med att han kanske blir lite nasty, och börjar sedan prata om sitt könsorgan. Jag fattar bara inte - vad är det Krille och hans gelikar försöker uppnå? Vad är det för reaktion de hoppas på från min sida? Jag frågade inte Krille, jag blockade honom bara. Ibland undrar man ju om det är något man har missat. Borde jag uppskatta att få läsa om vilt främmande människors könsorgan, eftersom de så beredvilligt skriver om dem, riktat till mig?
Och btw, trunkering är en fantastisk uppfinning. Jag skulle bli tokig utan den, eller åtminstone få förslitningsskador i fingrarna efter allt meningslöst skrivande av hela titlar. Synd bara att google fortfarande lever olyckligt ovetande om saker som trunkering och booleska funktioner.

Postat av: icki

Bingo.

2007-06-17 @ 00:17:45
URL: http://irriterad.blogsome.com
Postat av: frida från säffle

Fabuolus!!
Varför denna hype? Det har jag frågat mig många ggr, det är ju bara sex, det finns väl andra saker i ett förhållande som står minst lika högt i kurs och som man borde lägga ner mer energi på?.....Å vad i hela världen är det som är så faschinerande med kära Ebba?
Kom igen nu Girls! ;)

2007-06-18 @ 16:32:12
Postat av: Åsa

Ika: Människor är helt enkelt inte kloka.
Frida: Den stora frågan är väl - hur mycket kan man egentligen komplicera/kommersialisera en företeelse som sex? Det är ju inte kärnfysik och de allra flesta människor klarar av att knulla utan större bekymmer redan INNAN de får ta del av "sexologernas" allra finaste tips.

2007-06-18 @ 16:42:13
URL: http://girlafraid.blogg.se
Postat av: Nova

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-05-07 @ 11:05:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback